Saturday 9 February 2013

Manners...

 Adab kesopanan , ya betul, itulah entry saya untuk hari ini...Actually this incident happened in the place where I worked....I just finished having my lunch that time( in store )..Usually when I finished my lunch..I always took out my MP3 player and listened to my favourite songs....BUT....there was a guy which I dislike the most entered the store without saying anything..pendek kata, main REDAH JAK....TAK ADA CAKAP EXCUSE ME LANGSUNG..WEI PLEASE LAH , CUBALAH ADA ABAB SIKIT.. could you at least asked is there anyone in there before you entered...PLEASE SHOW SOME MANNERS OK!! Nanti apa kata orang lain yang nampak 1 girl n 1 boy dalam bilik stor yang sempit...Nanti confirm orang akan salah sangka..Kalau laki tak ada orang nak kisah sangat..tapi kalau perempuan....gerenti akan dilabelkan dengan bahasa yang kurang menyenangkan.. Saya tak nak o dilabelkan begitu...KALAU ORANG TU BF / KAWAN ...TAK APA LAH...INI TAK, KENAL PUN TAK, DAHLAH BUKAN PEKERJA KAT SITU...SUKATI MAK BAPAK KAU JAK NAK MASUK EH!! DAHLAH SAYA JENIS YANG SENSITIF SANGAT DENGAN LAKI2...BIASALAH PEREMPUAN...KALAU LAKI TU DKAT2 DENGAN KITA...MESTI RASA TERANCAM ...KAN..

No comments:

Post a Comment

STORY OF CREZENCY!!! :)

SIMPLE GIRL....A BIT CHILDISH(I'M PROUD TO SAY SO) LOL....HAHA...