Monday 3 December 2012

McD

McD---> Breakfast dengan cikgu tadi...mungkin entry ni nampak jak simple, tapi yang special nya, bukan saya yang keluarkan duit...Tapi cikgu Michelle yang belanja kami orang makan ... Saya paling suka part orang belanja makan, sebab saya memang suka makan , yang paling best walaupun saya ni kuat makan, tapi badan masih tetap sama jak, tak ada perubahan.. Setiap kali cousin saya tanya, kenapa kamu masih kurus...kamu selalu diet eh? Lepas tu saya kata mana ada saya diet, padahal saya makan nasi tiap-tiap hari...tetapi badan saya yang masih tetap sama...mungkin kadar metabolism saya tinggi kot..HAHA. Baguslah tu. Tapi sayang bagi mereka member MISS BORNEO yang tak datang tadi...rugi betul kamu orang, banyak betul kami cerita tadi...harap-harap lepas ni kita masih boleh contact antara satu sama lain lagi..peace yo!!
 :D


No comments:

Post a Comment

STORY OF CREZENCY!!! :)

SIMPLE GIRL....A BIT CHILDISH(I'M PROUD TO SAY SO) LOL....HAHA...