Thursday 2 May 2013

What A Coincidence

well..coincidence huh?? kebetulan...memang sangat kebetulan..sebenarnya perkara ni terjadi semalam di Eastwood Valley...Saya ngan kawan-kawan saya pergi ke sana selepas makan tengah hari di rumah Madam Hon, my english teacher actually..sedap tau madam masak...makanan ala western gitu...haha..ni nak cerita pasal coincidence ni..sebenarnya masa sya pergi ke pool kat Eastwood..(sebenarnya nak tengok org(kawan) mandi )...eee(gatal)..ttba..I saw him..Yesss!!!!!! Him, my childhood friend from the village...situasi macam ni berlaku..dia tengah bermandi manda ngan kwan2 perempuan dia, dan tak sangka dia kawan juga dgn kawan  sekelas saya..OMGD, dunia ni memang ternyata kecil..tyme tu saya tgh enjoy tengok kawan2 saya berendam n berenang dalam pool tu..then saya nak angkat kepala tengok yang kat depan jauh tu...dari situ lah saya ternampak DIA weii!! Saya tengok dia, dia tengok saya..sya time tu masih ragu2 dia tu kwn saya masa kecil / x...dia pun macam tak kenal saya..yelah saya dah tukar pernampilan sya..rambut dah pendek macm lelaki..pakai t-shirt ngan seluar track jak...simple tu( x pandai bergaya, if saya bergaya, lain jadinya)..so saya tak tegur lah..nanti salah org malu tau..mana nak letak muka ni..masuk kotak kah? tapi fikiran saya kuat memikirkan bahawa dia serupa macam kawan saya yg seorang tu..tapi saya tak tau dia dah ada kat miri masa tu..saya bercadang tanya classmates saya(kwn dia sebab nampak dia bergambar ngan classmates sya), tapi tak jadi...hmmm..lepas tu masa kami kat pizzahut(dinner ngan cikgu lek) My P.Moral teacher...saya sgt curious pasal budak tu...dan nak tau sama ada dia org yang sama seperti yang saya fikirkan,,,dan akhirnya terjawab segala pertanyaan..ternyata dia memang org yang sama...tak sangka dia dah ada kat miri...mungkin dia nak sambung belajar kot...anyway..ALL THE BEST TO HIM..cuma tak sangka ak jumpa dia kat miri..hmmm

No comments:

Post a Comment

STORY OF CREZENCY!!! :)

SIMPLE GIRL....A BIT CHILDISH(I'M PROUD TO SAY SO) LOL....HAHA...